Marsha – AF3

Hak3. Dulu aku bukan minat sangat pun Akademi Fantasia nih. Tapi sejak Marsha dapat masuk AF ni, terus aku sangkut ngan AF ni. Wak3.

Marsha

Tapi sangkut aku tu bukan kat AF r. Kat Marsha gaks. Die dah la cute, cun, ayu… Hu3. Anyway, undi la Marsha! Yay…

Comments

  1. marsha mempunyai bakat untuk menjadi seorang penyanyi. Pada konsert ke-8 marsha menyanyi lagu cubalah untuk setia dengan baik sekali. Begitu juga dengan lagu kupendam sebuah duka pada konsert ke-9. Marsha bukan sahaja cantik, malah boleh menyanyi. Tahniah kpd marsha kerana dpt ke final. 🙂

  2. hai marsha, saya minat sangat dengan marsha.
    marsha cutelah…. 🙂

  3. 😡

  4. marsha cutelah…sesuai dengan mawi…..hehehe…..:)

  5. Bagi saya, marsha adalah salah seorang pelajar wanita af3 yang baik. Saya berpendapat begitu kerana marsha baik dengan semua pelajar af3, tak kira lelaki ataupun perempuan. Marsha tak pernah buat hal semasa berada dalam akademi. Saya paling suka semasa marsha bermain dengan tipah tipah, terutamanya semasa marsha menangis kerana terpaksa meninggalkan tipah. Marsha nampak cute sangat semasa marsha menangis hehehe……..

  6. he3. marsha memang cute kan kan?

  7. :):(:d:d:d:d:d:d\:d/o-+o-+o->o=>I LOVE U MARSHA………..U R SO BEAUTIFUL N CUTE………. HOPE U WILL SUCCESS IN UR LIFE……..

    =;

  8. wa3… marsha milan londo! she roxx! give it up kepada marsha! wahaha..

  9. saya suka marsha couple dgan kefli… sesuai sgt2, cute………….